Technical Services

Hyr man trailer hos PNO kan räkna med en fullservice. Hos PNO är vi med dig hela vägen, från avtalsstart till avtalsslut. Vår service är inriktad på att stärka kundens verksamhet.

Vårt kundstöd är enkelt och smidigt. När man ringer till oss pratar man alltid med en fysisk person med teknisk kompetens. Vi finns till hands 24 timmar om dygnet.

PNO har ett fullserviceutbud där vi samlat allt som behövs under ett tak för att optimera och förenkla för hyrestagaren, både ekonomiskt och tidsmässigt. Istället för att byta däck hos en leverantör, besiktiga hos en annan leverantör samt slutligen tvätta hos en tredje leverantör så finns allt som erfordras hos oss på PNO. PNOs verkstad i Sippo/Helsinki är till förfogande för kunden under hyresperioden för service, underhåll och skadehantering. Vår jourtelefon är öppen dygnets alla timmar.

I ett hyresavtal med PNO ingår:

  • Service 2 gånger/år

  • Besiktning 1 gång/år

  • Reperation vid slitage

Vi ombesörjer service på samtliga ekipage till väl utvalda verkstäder i Europa för service och underhåll.

Man behöver inte vara existerande kund hos PNO för att kunna ta del av vårt fullservicekoncept. Vi välkomnar externa kunder att kontakta oss för underhåll, reperation, våra mobila verkstäder samt vår ”24|7 Technical Service”.